13 Ağustos 2015 Perşembe

kirgiz fasulyesi hakkindan bilgi verilir

Merhaba degerli fasulye ithalatcilari.ikisenedir kirgiz fasulye borsa fiyatlari ve satis sartlari konusunda bir cok kisiyle mail yoluyla telefonlarla bilgi verdim konusduk bircok kimse tamam gelecegiz bakacagiz dediler.Malesef ciddi bir aliciyla karsilasmadim onun icin biraz temkinliyim.ben kirgizistanin baskenti biskekde yasiyorum.fasulyenini yetistiridigi ve satildigi yer Talas sehri bana 300 km tabi benim orda adamlarim var arayib fasulye fiyatlarini ogrenebilirim.ama biraz umitsizim bosuna kosmak istemiyorum.biliyorsunuz telefon acican bedava teleonla gorusemiyorsunuz yani benim demek isdedigim siz gercekden fasulye aliciysaniz ben sizin icin burdangunluk haftalik fasulye borsasini fiyatlarini hangi tur fasulyenin kaclira oldugunu en ince ayrrintilarina kadar skypdan gunluk rapor verebilirim.fakat bu yaptigim is karsiliginda sizden aylik 100 dolar taleb ediyorum hergun duzenli olarak fasulyenin fasulye katagorilerindeki fiyatlari size gercek olarak mail yoluyla veya skypeden karsilikli konusarakta anlatabilirim. iyi calismalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder