15 Ağustos 2014 Cuma

kirgizistandan fasulye ureticisinden sizler icin reportaj yaptim




Merhaba degerli fasulye ithalatcıları ve alicilari,Ben Mehmet Alemdar Sakarya,lıyım. Yaklasık 3 yıldır kirgizistanda fasulye ithalat ve ihracatinda Turkiye,den fasulye almak isteyenlere burda kirgizistanda saglam ve dürüst fasulye satıcılarıyla bulusturub guvenli bir ticaret yapmalarina vesile olmaya calisiyorum.Bizimle calisanlar kesinlikle memnun kalacaklardir.Kirgizistan,da fasulye Talas denen bir sehirde yetistirilmektetir.Ben husisi bugun o sehire gittim ve fasulye ureticileriyle görüşüp hatta videoya kayit ettim.Sizlerle paylasmak icin  orda bir fasulye ambalajlama ve paketleme bölümünde video cekimi mini birde reportaj yaptim.Konusulan dil kirgizca oldugu icin biraz anlamak zorlanabilirsiniz ama video fena degil i seyirler yorumlarinizi bekliyorum. Video paylasimi en kisa zamanda paylasilacaktir.

4 yorum:

  1. Videonuz çok güzel. Ben Çankırı liyim ama o bölgeyi çok iyi biliyorum. Eşim de Talasli. Bu ise merak saldım. Bakalım hayırlısı. .

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, arkadas yorumunuz icin tesekur ederim.
    Ben 3 yildir kirgizistandayim.
    Ben suan kazakta calisiyorum. yaza dogru kirgiza gelecem ozaman gorusuruz bu isden henuz verim alamadim. belki sizinle beraber bu isi yaparsak belki iyi olabilir size gereken bilgi ve tecrubelerimi paylasirim.iyi calismalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet abi bende sakaryalıyım eşim kırgız 3-4 kere kırgistana gittim bişkek sokuluk tarafında kaldım...BEN ne iş yapılır araştırıyorum birikim yok ancak kredi çekerek riske gireceğim...türkiyede antalyada turizmde çalışıyorum ama mağlum terör olayları turizmi bitirdi...kışın tekrar bişkekte olacağım...mail adresim saltanatberk54@gmail.com fikir alışverişi yapabiliriz istersen abi allaha emanet ol

      Sil
  3. Merhaba kardes suan icin kirgizstan ticaret icin pek elverisli degil.is olanaklarida yok denecek kadar az.gezmek icin gidilibilir.

    YanıtlaSil